Geldend voor ABONNEMENTEN en behandelingen bij Bliss hair & glam
Door het aanschaffen van een abonnement met toestel gaat u akkoord met de voorwaarden van onze diensten. Wij, Bliss Hair & Glam, zijn niet verantwoordelijk voor medische problemen die kunnen ontstaan na de behandeling. U dient ons schriftelijk of per e-mail op de hoogte te stellen van elke medische verandering die zich voordoet.
Bij het aanmaken van uw abonnement of eenmalige afspraak zal er een intakegesprek plaatsvinden. Tijdens dit gesprek zult u medische vragen beantwoorden. Onze collega zal u ook informeren dat u ons op de hoogte dient te houden van eventuele medische veranderingen vóór de volgende behandeling. Dit dient schriftelijk of per e-mail te gebeuren. Bliss Hair & Glam is niet verantwoordelijk als u ons niet op de hoogte stelt van dergelijke veranderingen.
Indien u na aanschaf van het abonnement niet bent geïnformeerd over deze voorwaarden, dient u ons hiervan binnen twee weken schriftelijk of per e-mail op de hoogte te stellen.
Door de betaling gaat u ook akkoord met elke voorwaarde van promotie of diensten die u aanschaft.